Media Społecznościowe

poniedziałek, 19 września 2016

RECENZJA: Sklep Hani

Sklep Hani nie jest typową drogerią internetową. Jest to sklep w którym możemy otrzymać produkty marek, które w Polsce są niedostępne oraz takie marki, które poleca sama właścicielka w promocyjnych cenach.
Sklep powstał jak pisze Hania dlatego, że zmęczyło ją sprowadzanie i przepłacanie za kosmetyki zza granicy, a także zaprezentowała, że "lokalni polscy sprzedawcy mogą pięknie zapakować paczki i, że każdy klient się liczy i jest równo traktowany".





Hania cechuje się profesjonalizmem w tym co robi, ponieważ na jej blogu (Blog Hani) możemy znaleźć recenzje produktów znajdujących się w sklepie, dzięki temu możemy upewnić się, czy na pewno dany produkt na pewno chcemy kupić. 
Jeżeli chodzi o profesjonalizm warto też wspomnieć o kontakcie z Hanią, na wiadomości odpisuje bardzo szybko, przy czym jest sympatyczna oraz profesjonalna. Możemy napisać także w celu dobrania odpowiedniego kosmetyku dla nas, jeżeli się wahamy. 

Przejdźmy do samego sklepu. 
Strona www jest przejrzysta, elegancka, po prostu bardzo ładna. Produktów możemy szukać dzięki kategoriom, a także prze marki. 
Strony produktów bardzo pomagają w zakupach, ponieważ znajdują się tam piękne zdjęcia, profesjonalne opisy produktów, składy oraz opinie użytkowniczek. 
Dostawa - koszty dostawy nie są zawyżone, jednak jest bardzo mała ilość sposobów dostawy, mianowicie: paczkomat, kurier 48h, kurier 72h, jednak myślę, że każdy jest w stanie znaleźć dogodny dla siebie sposób. 
Jeżeli chodzi o sposoby płatności, to możemy płacić wyłącznie przez internet, co wg mnie jest dużym minusem, mimo że w dzisiejszych czasach bardzo dużo osób posiada konto w banku. Podczas realizowania mojego zamówienia wybrałam zapłatę przez Przelewy24.pl, transakcja przebiegła szybko i sprawnie, bez żadnych problemów. 

Szybkość realizacji zamówienia 
Zamówienie złożyłam 18.10 (czwartek) po godzinie 23, a zamówienie zostało zrealizowane 21.10 (niedziela) po północy. Myślę, że nie jest to najszybsza realizacja zamówienia, lecz jak wcześniej wspomniałam nie można tego sklepu porównywać do innych drogerii internetowych, ponieważ Hania wkłada bardzo dużo czasu i serca w przygotowania paczuszki, a poza tym zostałam bardzo miło zaskoczona, że paczka została przygotowana w weekend. 

Dlaczego zamówienie ze sklepu Hani jest wyjątkowe? 
Paczki, które pochodzą z tego sklepu są pięknie zapakowane, dobrze zabezpieczone, dostajemy kilka próbek oraz imienny liścik pisany własnoręcznie przez Hanię, całokształt możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. 


*Niestety, przez opcję wysyłki, którą wybrałam (paczkomat) paczka przyszła lekko uszkodzona. Polecam więc wybór wysyłki przez kuriera.  


Podsumowując moim zdaniem warto zrobić zakupy w sklepie Hani, ponieważ dostajemy czysty profesjonalizm w normalnych cenach, a także zagraniczne kosmetyki bez narzuconej, bardzo dużej marży. 



KONTAKT
E-MAIL: polishloft@gmail.com

3 komentarze:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja tego sklepu nie znam, ale ogólnie jestem zdania, że warto jest robić zakupy online. także właśnie otworzyłam własny sklep internetowy i chcę moim klientom jak najszybciej wysyłać paczki. Jak już czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/same-day-delivery-usluga-oferowana-przez-sendit-pl-ktora-moze-zrewolucjonizowac-e-commerce to umożliwia to jedna usługa.

    OdpowiedzUsuń